Neljapäeval, 8. mail toimub järgmine Station Narva noortelabori koolitus “Turunduse ABC: kuidas sõnum kõnetama ja kõlama panna?”

Foto: Maxim Dubovik

8. mail Narva Eesti Gümnaasiumi (NERG) auditooriumis toimuv koolitus annab ülevaate festivalide ja muude kultuurisündmuste turundusest noortele arusaadavas ja kaasavas võtmes. Räägime sellest, kuidas leida oma sihtgrupp, kujundada selge sõnum ja visuaalne keel ning kasutada sotsiaalmeediat loovalt ja sihtgruppi kõnetavalt. 

Koolitus põhineb praktilistel näidetel – festivalide Tallinn Music Week ja Station Narva, aga ka suuremate ja väiksemate kontsertide ning muude muusikaga seotud projektide kogemustel. 

Ürituste turundusest räägivad Station Narva ja Shiftworksi turundusjuht Eva Johanna Lepikov ning kontserdiagentuuri L Tips turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Tammepõld. Sotsiaalmeedia loomingulisest ja tulemuslikust kasutamisest muusikavaldkonnas räägivad Station Narva digiturunduse juht Jaane Tomps ning laulja ja sisulooja Cecilia-Martina Mägi.

Koolitusele ootame eelkõige 16–26-aastaseid noori, keda huvitab turundus, disain ja ürituste korraldamine, aga ka teisi muusika- ja turundushuvilisi. Koolitus toimub eesti keeles.

Täpse programmi ja ajakava avalikustame peagi.

Üritusel osalemiseks on vajalik eel-registreerimine sellel lingil: https://forms.gle/ukYinwBuBVFQ1Thy7

Koolitajad:

Liina Tammepõld on muusikaturunduse- ja kommunikatsiooni vallas töötanud ligi 15 aastat. Eesti artistidest on ta koostööd teinud näiteks Ewert and The Two Dragonsi, NOËPi, Tanel Padari, Anna Kaneelina, Erki Pärnoja, Ott Leplandi, Dramamama, Alonette’i ja paljude teistega. Samuti on ta turundanud festivale nagu Tallinn Music Week, Station Narva, Võnge, Sweet Spot ja Positivus (Lätis) ning Ruisrock (Soomes). Hetkel töötab Liina L Tips Agency Estonia turundus- ja kommunikatsioonijuhina, kus viimaste aastate suurimate projektide hulka kuuluvad näiteks Ed Sheerani staadionikontserdid Leedus, Nick Cave’i kontserdid nii Eestis kui ka tuleval suvel Lätis, samuti Megadeth, Hurts, OneRepublic, Sturgill Simpson ning mitmed teised.

Eva Johanna Lepikov on Tallinn Music Weeki peaprodutsent ning festivali Station Narva ja muusikasündmuste korraldaja Shiftworks turundusjuht. TMW-siseselt on Eva täitnud ka turundusassistendi, digiturundaja ja turundusjuhi rolle. Eval on muusikaettevõtluse kraad BIMM Bristolist ning laialdane kogemus muusika- ja sündmuste turunduse, PR-i, ürituste korraldamise ja produtseerimise vallas. Ta on olnud ka festivalide Saund ja Mägede Hääl artistide koordinaator ja lavamanager, juhtinud ülikooli plaadifirmat HUBB Records, töötanud plaadi- ja managementi firmas Funk Embassy ning artistidega nagu The Boondocks, Ouu, Neon Fir ja Estrada Orchestra.

Cecilia-Martina Mägi, artistinimega Cecilia, on laulja ja laulukirjutaja, kes sai suurema hoo sisse konkursilt Eesti Laul 2024. Lisaks muusikakarjäärile on Cecilia õppinud TLÜ Balti filmi, meedia ja kunstide instituudis (BFM) reklaami-ja suhtekorraldust. Sotsiaalmeedia turundusega on ta seotud siiani ning seda just TikTokis. Cecilia on teinud koostööd paljude Eesti ettevõtetega, seda nii artisti kui ka turundajana.

Jaane Tomps on kohalikul muusikamaastikul täitnud aastatel jooksul erinevaid rolle. Muusikaajakirjanikuna on tema töö viljad jõudnud Eesti tuntumate väljaannete veergudele Müürilehest Eesti Ekspressini. Ta on ulatanud abikäe festivalidele FLEX FEST, Eesti HipHop Festival ja Kultuuritolm, teinud koostööd plaadifirmadega Legendaarne Records, SMUUV ja Warner Music Baltics ning turundanud artistide säm, Genka, Karl Killing, NOËP, margiiela ja Ouu loomingut. Hetkel haldab Jaane Tallinn Music Weeki, Station Narva ja Shiftworksi sotsiaalmeediat ning manageerib maria kallastut.

Station Narva noortelabor käivitati õiglase ülemineku fondi toel, et luua tugeva piirkondliku identiteediga uue põlvkonna festivalitiim. Kaheaastase programmi keskmes on 18-30 aastased Ida-Viru noored, kes saavad teha oma esimesed sammud ürituskorralduses ning kasvada nii uue põlvkonna festivali kui ka kogu piirkonna loomesektori tulevikumootoriks.

Osalejatele pakutakse võimalust näha oma ideid ellu viiduna päris sündmuse kontekstis, sh  4.–7. septembril toimuval muusikafestivalil Station Narva.

Noortelabori projekti kaasrahastab Euroopa Liit struktuurivahenditega õiglase ülemineku fondist. Projekti partnerid on festival Station Narva, loomeinkubaator OBJEKT ja tehnoloogiakool kood/Jõhv.