
Järgmine noortelabori koolitus “Turunduse ABC: kuidas sõnum kõnetama ja kõlama panna?” toimub 8. mail kell 13.30–16.15 Narva Eesti Gümnaasiumis (NERG).
Koolitusele ootame eelkõige 16–26-aastaseid noori, aga ka kõiki, keda huvitab turundus, disain ja ürituste korraldamine. Koolitus annab ülevaate festivalide ja muude kultuurisündmuste turundusest noortele arusaadavas ja kaasavas võtmes. Räägime sellest, kuidas leida oma sihtgrupp, kujundada selge sõnum ja visuaalne keel ning kasutada sotsiaalmeediat loovalt ja sihtgruppi kõnetavalt. Koolitus põhineb praktilistel näidetel, mh. festivalide Tallinn Music Week ja Station Narva kogemusest.
Koolitus on avatud kõigile Station Narva noortelabori osalejatele, vabatahtlike tiimi liikmetele ning NERGi ja Narva linna õpilastele. Koolitus toimub eesti keeles ja vajalik on eelregistreerimine!
Ootame noortelabori digitiimi loovaid lahendusi otsivaid noori!
Kas sind huvitab veebidisain, UX-disain, disainmõtlemine ja klienditeekonna kujundamine? Tahad panustada millegi suure, ägeda ja tähendusrikka loomisesse? Siis on see kutse just sulle!
Otsime 10–12 noort inimest, kes soovivad kaasa mõelda ja lüüa suure festivali digikeskkonna loomises. Eesmärgiks on ehitada tõeliselt kasutajasõbralik, läbimõeldud ja visuaalselt mõjuv festivali veebikodu. Tegemist ei ole tavalise koolitusega – see on projekt, kus saab arendada ja rakendada oma oskusi, teha koostööd kogenud juhendajaga ning, mis peamine, õppida tegutsedes. Programmi kestus on 2. mai – 13. juuni, kohtumised toimuvad kord nädalas veebi vahendusel.
Koolitaja ja juhendaja on Raik Ilves, disainagentuuri Velvet tehnoloogia ja innovatsiooni juht. Raik on pikaajalise kogemusega digitoodete ja veebilehtede looja, kel on disaineri või kodeerijana olnud võtmeroll nii avaliku kui erasektori digilahendustes, nende seas Tallinn Music Weeki, Sky PLUS raadio kui ka Avatud kooli kodulehtede loomises.
Festivali Station Narva, tehnoloogiakooli kood/Jõhvi ja loomeinkubaatori OBJEKT koostöös pakutav noortelabori haridusprogramm sisaldab 8 koolitusplokki jätkusuutlikust ürituskorraldusest, digioskustest, turundusest ja meediakommunikatsioonist ning finantsplaneerimisest, juhendajateks Station Narva tiimi liikmed ja partnerorganisatsioonide eksperdid. Kahe aasta jooksul luuakse strateegilise disaineri ja programmeerija Raik Ilvese juhendamisel koostöös ka uue põlvkonna festivali digiplatvorm, mis jõuab tuhandete kasutajateni. Programmi noorte- või vabatahtlike tiimis osalejad saavad vahetu kogemuse rahvusvahelise festivali loomisel nii Station Narva 2024 ja 2025 festivalidel kui ka Tallinn Music Week 2025 festivalil.
Projekti partnerid on festival Station Narva, loomeinkubaator OBJEKT ja tehnoloogiakool kood/Jõhvi koostöös digiarenduse spetsialist Raik Ilvesega.
Koolitused
Noortelabori toimunud koolitused:
27. august 2024: “Ürituskorralduse baasteadmised: eelarveplaneerimine, tiimi moodustamine, turundus” (koolituse fotogalerii)
5.–8. september 2024: noortelabori noored Station Narva 2024 tiimis (festivali fotogaleriid)
28. jaanuar 2025 (kood/Jõhvi): “Tehnoloogia ja disain ürituste korraldamisel ning igapäevaelus” (koolituse fotogalerii)
3.–6. aprill 2025: noortelabori noored TMW tiimis: fototiim, konverentsi- ja festivaliabilised, digistrateegia tiim (festivali fotogaleriid)
Noortelabori tulekul koolitused:
8. mai 2025: “Turunduse ABC: kuidas sõnum kõnetama ja kõlama panna?”
August 2025: “Ürituskorralduse baasteadmised: eelarveplaneerimine, tiimi moodustamine, turundus”
4.–7. september 2025: noortelabori noored Station Narva 2025 tiimis
November 2025: “Jätkusuutlik ürituskorraldus”
Noortelabori digitiimi kohtumised:
2. mai – Session 1: Introduction
9. mai – Session 2: Understanding Our Audience: Who is Station Narva For?
23. mai – Session 3: Website Goals and Content: What Should the Website Do and Say?
30. mai – Session 4: User Journey & Website Features: How Will Users Interact with the Site?
6. juuni – Session 5: Visual Vibe & Inspiration: Setting the Tone
13. juuni – Session 6: Feedback & Future: Testing and Beyond
Station Narva uudised
Station Narva noortelabor tutvustab loomeettevõtlust tulevikutööandjana ja kasvatab tugeva piirkondliku identiteediga uue põlvkonna festivalitiimi.
Noortelabor pakub noortele jätkusuutliku ürituskorralduse alast koolitust ja praktikavõimalusi Station Narva ja Tallinn Music Weeki tiimi, tehnoloogiakooli kood/Jõhvi ja loomeinkubaatori OBJEKT ekspertide juhendamisel. Programmi noortetiim osaleb Station Narva festivalil korralduses ja sündmuse uue digikanali loomises, viies oma unistused ja ideed tuhandete inimesteni.
Station Narva kaheaastast noortelabori projekti kaasrahastab Euroopa Liit struktuurivahenditega õiglase ülemineku fondist 176 161,59 € väärtuses.